Om leveransen drar ut på tiden så har vi full förståelse för att man vill få det ordnat så snart som möjligt. Normalt sett skickar vi hela ordern när samtliga produkter finns i lager. I de fall där en av produkterna, som inte finns i lager, blockerar resten av ordern så kan vi oftast lösa en delleverans av det som finns tillgängligt.
Snabbaste sättet att begära en delleverans är genom att fylla i vårt kontaktformulär, under rubriken "Jag har en fråga på en lagd order". Där finns ett avsnitt kring delleverans.
Du behöver ange mailadress och ordernummer, så försöker vi lösa delleveransen omgående.
I de fall där du önskar skynda på leveransen av en produkt som inte finns i lager så är det svårare att lösa. Vi gör allt för att påverka våra leverantörer, men de estimerade leveranstiderna går ofta inte att skynda på. I dessa fall är bättre att byta ut den beställda produkten mot en likvärdig som finns i lager. Kontakta vår Kundservice, så hjälper de er att hitta rätt produkt.